onsdag 2. februar 2011

Første turdag med shorts vart ein nedtur

Sjølv om det er minus grader eller 5 grader og regn er det shorts som er det rådande beinplagget til dei nedre ekstremitetane blant dei aktive canadiarane. I skogen blandt natursykelistane er det ganske store shorts'ar som er inn. Blandt dei meir urbane joggarane eg møter i parken er det kortare shorts og gjerne t-skjorte som er trenden.

Eg skulle berre ein innom Mec (Mountain Equipment Co-op) for å kjøpe blinkelykter til sykkelvogna, så stod eg brått og uventa framfor eit shortstativ og såg ubevisst på shorts'ar. Kvifor eg kom ut av butikken med ein shorts i handa den 1. februar og displayet på tempraturmålaren i bilen viste 2 grader er uvisst. Eg tok den på med ein gong.

Turen gjekk vidare opp Mountain Highway og inn i tjukkaste skogen på Mt Fromme. Eg følte med klar for Pipeline og sykla mot den. Denne sykkelstien har høyrt om, lest om og også sett nettsnuttar om. Sola skein frå ein kald blå himmel og det var barfrost i bakken. Eg trengte ikkje å bruke tid på å ta ein beslutning. Eg var klar for nedturen.


Pipeline from Sebastian Oppel on Vimeo.

Dagens nedtur gav meg årets største smil. Etter Pipeline sykla eg traversstien Baden Powell til eg kom til Natural High og retta framhjulet nedover igjen. Siste etappe var ned Lower Griffen. Eg skulle gjerne hatt eit bilde av shorts'en, men den er i vaskemaskina. Forresten er det ein ganske lite spennande short. Det var ikkje shorts'en som gav meg det store smilet i dag. Eg vart nok berre natural high. Takk til skogens stibyggarar og Moder Jord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar